16 września 2012

I. Miejsce Magiczne - Lawendowo

W Lawendowie zakochałam się dokładnie rok temu. Zachwyciłam się dosłownie wszystkim, chłonęłam nastrój, klimat, zapach, kolory i smaki tego magicznego miejsca próbując zatrzymać je na dłużej.
Zbliżała się trzecia rocznica naszego ślubu, chcieliśmy gdzieś wyjechać, pobyć razem, po wspominać, nacieszyć się ostatnimi ciepłymi dniami. 
 Byłam bardzo szczęśliwa że mogliśmy tam wrócić, bo dla mnie wyjazd do Lawendowa to jak wyprawa do raju :)
Wszystko zaczęło się 19 lat temu, kiedy to obecni właściciele dowiedzieli się, że we wsi Jeziorowskie koło Ełku jest do sprzedania 80-letnie gospodarstwo. Początkowo był dom, obora, stodoła do tego sad owocowy i staw - w sumie 14 hektarów! 
3 lata temu na miejsce obory powstał nowy dom z sypialniami, kuchnią i jadalnią - taki mały pensjonat.
Jasne, przestronne i przytulne wnętrza, urządzone z największą dbałością o detale, cudowne kolory, faktury i formy. A wokół pełno łąk, lasów i polnych dróg. Można leniuchować w hamaku, popływać łódką, kajakiem, pojeździć na rowerze. Jest mnóstwo miejsca dla każdego. Dzieci mają swój plac zabaw, piaszczystą plaże nad jeziorem a w lecie małe baseniki rozstawione w ogrodzie.
Nie ma to jak kilka dni na Mazurskiej wsi, miało być spokojnie, rodzinnie ale i radośnie...Było.
I tak dzięki wypadowi na Mazury znaleźliśmy się w zupełnie innej rzeczywistości.


 























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz