8 lipca 2020

Verdens Ende - The World's End

Verdens Ende po norwesku "Koniec Świata" to jeden z najbardziej wysuniętych na południe punktów na mapie Krainy Fiordów. Jednych rozkochuje w sobie, innych rozczarowuje. My jesteśmy zdecydowanie w pierwszej grupie.

Kiedy byłam tam pierwszy raz w marcu, choć trudno powiedzieć ze byłam bo spędziłam tam zaledwie 10 min, było tak zimno i tak padało, że ciężko było ustać na nogach...ale wiedziałam, że wrócę na pewno. 

Więc nic dziwnego, że był to nasz pierwszy plan na małą wycieczkę. Od naszego miejsca pobytu mieliśmy ok 1 godziny drogi samochodem więc kiedy tylko nadarzyła się okazja, zapakowaliśmy kawę, herbatę, kanapki i ruszyliśmy.

I było przecudownie! 

Imponujące kształtem, wielkością i kolorem skały, silny wiatr i fale uderzające o kamienie. Coś przepięknego.

Urocza latarnia morska, widoki zapierające dech w piersiach i kojący spokój dookoła.

 Bajecznie spędzone popołudnie. Odpoczęłam jak nigdy!
























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz