12 kwietnia 2017

Warsztaty makijażu. Prezent urodzinowy. Moje dziewczyny :)

"Moje dziewczyny" tak o nich czasem mówię i myślę podarowały mi z okazji urodzin bardzo wyjątkowy prezent. Dostałam od nich również książkę, którą od dawna chciałam mieć ale prawdziwą niespodzianką było zaproszenie na warsztaty makijażu u Monika Górska make-up. Najcudowniejsze w tym prezencie było to ze ten dzień miałyśmy spędzić we cztery, najpierw na warsztatach a potem na wspólnym obiedzie i małych kosmetycznych zakupach :) Uważam że jest to cudowny prezent dla dziewczyny, kobiety, taki naprawdę WOW i myślę, że nie jedna z nas chciałaby taki upominek otrzymać od swoich przyjaciółek lub mężczyzn.
To był świetny czas, w przepięknym studio z dobrą kawą działy się kolorowe czary, rozmowy, śmiech, przekrzykiwanie się jedna przez drugą, słowa niedowierzania i zaskoczenia i blask w oku z zadowolenia, kiedy się przeglądałyśmy w lusterku :)
Warsztaty pełen profesjonalizm, zdjęć niestety niezbyt dużo bo Pani Monika krzyczała, żebym patrzyła i pilnie się uczyła a nie zdjęcia pstrykała :)))
Z warsztatów wyszłyśmy z nowymi praktycznymi umiejętnościami makijażu dziennego,wiedzą na temat właściwej pielęgnacji, listą polecanych kosmetyków oraz pięknie pomalowane.

Moim dziewczynom dziękuje z całego serca za wspólnie spędzony czas!
Monice dziękuję za profesjonalizm, zaangażowanie i atmosferę. Było wspaniale!











2 komentarze: