21 grudnia 2012

Jarmark Świąteczny


 Uwielbiam jarmarki, bazarki, targi staroci i wszelkiego tego typu przedsięwzięcia.
W moim mieści odbywają się jarmarki świąteczne dwa razy w roku na Wielkanoc i Boże Narodzenie.
Wybrałam się z Jankiem, Zuzią i jej mamą, z rana, wydawało mi się , że dość wcześnie ale jak się okazało za późno.
Było kolorowo, różnorodnie, były ulubione moje stoiska, można było kupic i zabawki i ozdoby świąteczne hand made jak i również placki, pierogi, uszka, smalczyk, kaszankę, wędliny swojskie... no właśnie na które niestety się już nie załapaliśmy. Ja w zasadzie nie potrzebowałam bo mój szwagier co roku nam wędzi ale mama Zuzi chciała kupić i niestety po pół godz. od rozpoczęcia jarmarku można było już tylko pomarzyć :(
Była bardzo miła atmosfera, bardzo świąteczna, było słychać śmiechy, powitania między stoiskami oraz lekkie podekscytowanie całym wydarzeniem.
Mimo tego wszystkiego trochę się zawiodłam...chyba miałabym inny pomysł na ten jarmark.
Bo czy nie lepiej by było na świeżym powietrzu na przykład Starówce, nie lepiej żeby jarmark trwał przynajmniej 2 dni, tak aby każdy kto chciał mógł przyjść. Wielu moich znajomych było zawiedzionych, gdyż w tych godz. pracowali i nie mogli uczestniczyć a bardzo chcieli.
Ale staram się nie narzekać i cieszyć tym co się u nas w mieście dzieje, tak więc i tak było fajnie :)




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz